امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
روزشمارعشق ماروزشمارعشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسینم اجابت یک دعا

نی نی و باباش(21هفته و5روز)

1392/6/2 23:52
نویسنده : مامان وبابا
333 بازدید
اشتراک گذاری

امروز پسرم خیلی شنگول بود و قشنگ تکون میخورد من از تکوناش کیف میکردمو قربون صدقه اش میرفتم

چند روزی بود هی تلاش میکردم بابایی هم تکوناتو احساس کنه که نمیشد

ولی...........

امشب دست بابایی رو دلم بود وشما چند تا تکون خوردی و بابایی احساست کرد

اولش تعجب کرد که واقعا این چیزی که حس میکنه تکونای شماست یا نه

من که اشک تو  چشام جمع شده بود

نی نی ناز من همیشه خوب باش

همیشه بازیگوشی کن تا من کیف کنم

قربونت برم من عزیزکم

خدایا بابت  همه چیز شکرت

خیلی خیلی شکر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیوشا
5 شهریور 92 8:28
سلام من همه وبلاگتو خوندم ایشالا پسرت صحیح و سالم به دنیا ییاد
masoud/m
7 شهریور 92 2:41
مامان و بابای امیر حسین سلام ، تا این لحطه که من از وبلاگ شما بازدید کردم سن امیرحسین 5 ماه و 4 روز و 2 ساعت و 27 دقیقه و 24 ثانیه هست که بوجود آمده که هم برای شما و هم برای فرزند دلبندتان آرزوی سلامتی دارم . البته متاسفانه فرصت زیادی برای مطالعه نداشتم ولی پیغامی هم برای امیر حسین عزیز این پیغام را برای این نوشتم که وقتی بدنیا آمدی و بزرگ شدی و توانستی این را بخوانی و بدونی که چه کسانی برای تولدت نگران و لحظه شماری کردند