امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
روزشمارعشق ماروزشمارعشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسینم اجابت یک دعا

مخاطب خاص من :تولدت مبارک

1393/4/1 16:19
نویسنده : مامان وبابا
2,463 بازدید
اشتراک گذاری

بهترینم برایت بهترین ها را میخواهممحبتمحبت

 

 

اینم یه هدیه خااااااااااص برای باباییبوس

 

باقی عکسا در ادامه مطلب............

امیرحسین خان موهاشونو کوتاه کردن!!!!!!!!

 

 

امیرحسین وبازهم ترازوی قدیمی(اینبار دیگه خودش بلده بشینه)

 

امیرحسین و موتورسواری

امیرحسین و کارتون کولر گازی

 

امیرحسین و بطری دلستر(عاشق بطری دلستر هستی اینا هم کار باباییه)

امیرحسین شب نیمه شعبان

 

طرز نشسنتن شازده

 

یعنی من عاششششششششششششقتم

 

اینم بازی دیشب

 

 

پسندها (6)

نظرات (14)

حمیده
1 تیر 93 16:38
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای...........................چقده قشنگه
مامان وبابا
پاسخ
ممنونم
مامان امیرحسین
1 تیر 93 22:12
سلام خوشگلکم.تولد بابایی خوب ومهربونتون را بهش تبریک میگم.ایشالله که همیشه سلامت وشاد در کنار همدیگه باشید وسایه بابایی باللی سرتون.تیشرت باباییتون با عکس گل پسری خیلی خوشگل وایده جالبی بود عکسهای پسر گلم هم مثل همیشه قشنگ
مامان وبابا
پاسخ
متشکرم شماهمیشه به ما لطف داشتی عزیز بازم ممنونم
بابای امیرحسین
2 تیر 93 0:05
دست شما درد نکنه واقعاً شرمندمون کردی. میدونی که خیلی .... و خیلی .... و خیلی خیلی و یه دنیا خیلی ... بازم خیلی خیلی
مامان وبابا
پاسخ
ما هم خیلی خیلی
مامان نیما
2 تیر 93 10:44
گل پسری تولد باباییت مبارک باشه همیشه شاد وخرم در کنارشون باشی انشاالله بزرگ شدی برای تولد بابایی به مامانیت کمک کنی تولدتون مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک عکسای امیر حسین هم خوشگل شده کوتاه کردن موها هم مبارک باشه آقا فشنه بابا ژستات منو کشته موتور سوار
مامان وبابا
پاسخ
سلام مرسی خاله ممنون ازشما
آزاده
3 تیر 93 10:17
تولد پدر امیرحسین مبارک در کنار هم شاد و سعادتمند باشید
مامان عرشیا
3 تیر 93 16:16
سلام دوست پراحساسم.ازخدامیخوام که سراسرزندگیت پرازارزوهای باشدکه به انهابه راحتی برسی.این امیرحسین شمااگرهم پسرارومی باشه مامان وباباش دادش رودرمیارم.نگران نباش کوچولوی من وقتی بزرگ شدی حسابی تلافی کن منم کمکت میکنم
مامان وبابا
پاسخ
ممنون نسیبه عزیز پسرک من مظلوم هست ولی بچه ارومی نیست حسابی شیطون و کنجکاو وبازیگوشه فکرکن تا قبل شش ماهگی چهار دست .وپا میره دیگه هیچ کس حریفش نیست!!!!!
مامان یاسین
5 تیر 93 7:22
تولد بهترین بابای دنیا رو تبریک میگه چه کادوخوشکلی ایشالا سایه بابای امیر حسین رو سر شما باشه و کنار هم به خوشی زندگی کنید
مامان وبابا
پاسخ
ممنون از شما حضورشما همیشه مارو خوشحال میکنه
مامان آرتین
5 تیر 93 22:36
تولدت بابات مبارک ایشالا همیشه سایشون رو سرت باشه خاله جون چقد خوشگل شدی موهاتو کوتاه کردی عزیزم ای جانم ک یاد گرفتی بشینی ماشالا
مامان وبابا
پاسخ
ممنون خاله جون من تا قبل شش ماهگی هم نشستن یاد گرفتم هم دندون دراوردم هم چهار دست و پا میرم مونده راه رفتن که اونم به زودی یاد میگیرم!!!!!!
آزاده
7 تیر 93 11:52
سلام . به روزم با یک دلنوشته درباره مثبت اندیشی . در انتظار گام های پر مهر شما هستم
مامان محمدحسین
10 تیر 93 9:12
سلام عزیزم... ممنون از همدردیت... عزیز دلم که اینقده نازی تو... تولد همسر گرامیتون مبارکش باشه ... کادوی شما هم بینظیره....
آزاده
12 تیر 93 17:12
به روزم با یک داستانک . منتظر قدم های پر از لطف شما هستم
مریم بانو
14 تیر 93 13:29
سلام.خوبی؟ امیرحسین خوبه؟ اخه چند روزه کم پیدایی.گفتم شاید روزهای بعد واکسن رو سپری می کنی.
مامان وبابا
پاسخ
سلام عزیز مهربون نه خدا رو شکر پروسه واکسن خیلی وقته تموم شده سوم واکسن زدیم خیلی سخت نبود یعنی امیرحسین اذیت نشد وتب ان چنانی نداشت
فهیمه
17 تیر 93 3:19
پس کامنت من کوش؟؟ این پستو خونده بودمو کامنت گذاشته بودم حالا ولش تولد همسریتون مبارک
مامان وبابا
پاسخ
سلام ممنون که به ما سرمیزنی این مشکل رو من هم داشتم خیلی پیش اومده که کامنت هام گم شدن!!! من از طرف نی نی وبلاگ عذرمیخوام ممنون بابت تبریک دوست خوبم
مامان عرشیا
17 تیر 93 8:02
سلام.مثل اینکه توهنوزاون شیطنت های دوران دانشجویی توسرت هست خدابه دادت برسه .............مادرکه این همه شیطون باشه فکرکردی پسراروم میشه...این همه مطالب قشنگی که نوشتی روواقعاخودت نوشتی..خیلی دلنشینه ..افرین دختر..ماشالله امیرحسین ماکه اینقدربلاست..
مامان وبابا
پاسخ
سلام شیطنت چیه روزگار هرچی حس خوب بود ازم گرفت چه برسه به شیطنت.... جدا از شوخی وجود امیرحسین میتونه تمام حس های مرده رو زنده کنه حالا شاید زورش به شیطنت نرسه پسرمم حسابی شیطون شده ممنون بابت لطفت دوستم