امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
روزشمارعشق ماروزشمارعشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسینم اجابت یک دعا

اسم شاهزاده ی من

1392/5/21 16:56
نویسنده : مامان وبابا
637 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی تا قبل بارداری اصلا نظری درباره اسم شما نمیداد

من  عاشق انتخاب اسم برای نی نی بودم

همیشه میگفتم اگه نی نیم دخترباشه اسمشو باران میزارم اگه پسرباشه علیرضا

بابایی هم هیچی نمیگفت

تا معلوم شد شما پسری

بابایی گفت من اسم علیرضا رو دوست ندارم

منو یاد کسی میندازه که من دوستش ندارم  وادم خوبی نیست

من امیر حسین رو بیشتر دوست دارم تازه احتمالا نی نی تو اربعین دنیا میاد اونوقت اسمشو با خودش میاره

منم تسلیم شدم البته خودم هم این اسمو دوست دارم

عزیزم/پسرم /نازنینم عاشقانه دوست داریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابایی
22 مرداد 92 18:13