امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
روزشمارعشق ماروزشمارعشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسینم اجابت یک دعا

اولین حرکت

1392/5/22 6:42
نویسنده : مامان وبابا
373 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه ٩٢/٤/١٩ مقارن با اول ماه رمضان سال١٣٩٢

و١٦هفتگی گل پسرم

بعد از خوردن سحری بابایی خوابید

من سرسجاده نماز بودم وداشتم خدارو بابت داشتن تو شکرمیکردم

داشتم سال قبل چنین روزهایی رو به یاد می اوردم

از حال روز اون موقع خودم با خدا حرف میزدمو اشک میریختم

یک لحظه احساس کردم یه چیزی درونم درحال تکون خوردنه دقیقا مثل یه ماهی که از دستت سرمیخوره یه دوباری این حرکتو حس کردم انگار داشتی کل بدنتو جا به جا میکردی

وتازه متوجه شدم که بله این شاهزاده ی منه

حس خیلی خوبی بود

معرکه بود

تو اون حال که باخدا درباره ی شما حرف میزدم یه خوداساسی نشون دادی

جالبه همه از جیزی با حالت زدن نبض از حرکت نی نی هاشون حرف میزدن ولی من اولین بار حرکت شما رو اینجوری حس کردم

ولی بعدش خیلی کم اینجوری حرکت میکردی

بیشترهمون حالت نبضو ضربه رو احساس میکردم.......... تا الان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابایی
22 مرداد 92 18:13