امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
روزشمارعشق ماروزشمارعشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسینم اجابت یک دعا

سفر دوروزه(23هفته 2روز)

1392/6/13 15:00
نویسنده : مامان وبابا
462 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به امیرحسینم

چه خبر مامان

خیلی وقته دکتر نرفتم( اخه رفته سفر)تا صدای قلبتو بشنوم

از١٩هفته هم سونو نرفتم

خلاصه دلم برات تنگ شده

روزیکشنبه با خانواده مامانی رفتیم یه ویلا تو اوشان

بابایی خیلی اروم و با احتیاط رانندگی میکرد

هوا هم خیلی خوب بود دوشب و سه روز اونجا موندیم

وشما حسابی مامانو نگران کردی

نمیدونم اب و هوا بهت ساخته بود یا میخواستی منو اذیت کنی

تکون  خوردنهات خیلی کمترشده بود

منم همش دلواپس بودم

همینکه برگشتیم خونه دوباره مثل قبل شیطونی میکردی

امان از دست این گل پسر

میدونه جونم بهش بنده هی سربه سرم میزاره

 

دیروز عصرهم بابابیی و خاله ها رفتیم سینما

هیس دخترها فریاد نمیزنند

خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم

خیلی منو درگیر کرده بود

تا اخرشب حالم گرفته بود

به نظرم فیلم خوش ساخت و خوبی بود

البته  بهتربود من نمیرفتم چون خیلی تو این شرایط روم تاثیر گذاشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حنانه زهرا
13 شهریور 92 15:44
عزیزم باخوندن پستت گریم گرفت البته پست ثابت وبعدش خیلی خوشحال شدم.خداروشکر
زینب مامان نازنین زهرا
17 شهریور 92 1:10
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که با وب شما اشنا شدم خدا پسر گلت و برات نگهداره انشالله سالم و صالح سروقت به دنیا بیاااد