امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
روزشمارعشق ماروزشمارعشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسینم اجابت یک دعا

23هفته و6روز

1392/6/17 0:54
نویسنده : مامان وبابا
479 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

سلام نی نی قشنگم

این روزا حسابی بازیگوش شدی

ووووااااییییی من عاشق تکون خوردنتم

کیف میکنم

ممنون خدای خوبم

پسری جونم روز چهارشنبه با بابایی رفتیم خیابون بهار

برات یه شلوار لی ازایناکه جنسون خیلی نرمه برای سن ٦ماهگی خریدیم

وای اینقد خوشکله 

فکرکن پسری طول قد شلوارت تقریبا یک و نیم وجبه  اونوقت هم قیمت شلوار یه ادم بزرگه

دوست دارم عید تنت کنم

بعدش یه بلوزبافت طوسی خریدم اونم برای سن٩ماهگی یعنی پاییز سال بعد

٥شنبه هم یه کفش مشکی چرم اسپورت برات خریدم

قشنگیش اینجاست که دقیقا لنگه همین کفشو بابایی هم داره

به جز یه چندتا تیکه کوچولو تقریبا خریداتو تموم کردم

مونده سرویس چوب و پرده و فرش اتاقت

سر سرویس چوب یه جورایی به تفاهم رسیدیم

همه مدلای مادر لند و نمایشگاه  و بازار مبل رو دیدم

یه مدل از ایلیادکور رو تقریبا پسندیدم و باید یه تغییراتی توش بدم و بعد سفارش بدیم

یه مدل از مارک چیلک ترکیه ای هم هست که من دوستش دارم ولی بقیه میگن مدلش خیلی بچه گونه است

نمیخوام خیلی عجله کنم ماه دیگه میرم سراغش و قطعیش میکنم

همش میترسم برای این٣ماه باقی مونده شرایط شما و من خوب نباشه

برای همین دلم میخواد کارای شما رو خودم انجام بدم

دیوانه وار عاشق خریدکردن برای عزیزم هستم

نگرانتم کوچولوی من

خوب باش عزیزم

خدای خوبم نگه دارت باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای امیرحسین
18 شهریور 92 21:39
ای بابا از دست این مادر و بچه اگه بگم چه کردی تو با مامانت باورت نمیشه