امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
روزشمارعشق ماروزشمارعشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسینم اجابت یک دعا

برای پسرم(26هفته)

1392/7/1 1:51
نویسنده : مامان وبابا
459 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم از کجا بگم

نمیدونم چی بگم

فقط میونم هر چه زمان میگذره بیشتر وابسته ات میشم

هر چی بیشتر احساست میکنم بیشتر ترس از دادنت وجودمو میگیره

کاش بدونی چه قدر برام عزیزی

تواین چند روز بیشتروقتا به از دست دادنت فکرکردم

به اینکه نکنه واقعا خدا نخواد ومن نتونم تورو داشته باشم

نازنینم چنین فکرایی منو دیوونه میکنه

چرا زمان نمیگذره

چرا این سه ماه تموم نمیشه

هر روزم که شب میشه خداروشکرمیکنم که امروز هم تموم شد ونگرانی روزبعدمیاد سراغم

تو این چند روز به اندازه ی ده سال استرس کشیدم

این انقباضا  و دردا چی بود اومد سراغم

این ترس که تو وجودم افتاده چیه

دوباره امپول بازم دارو.....

عیب نداره بگو هزارتا همشو به جون میخرم ولی کوچولوی من صبور باش ومقاوم

مامانی خیلی انتظارتو کشیده

 

 

خدایا من بنده ی توام

من تسلیم خواسته های توام

ولی خودت میدونی من طاقت اینو ندارم

خدای مهربونم التماست میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پسته
1 مهر 92 8:50
سلام غصه نخورین خواهری خدا خودش وقتی داده خودشم نگه میداره انشااله این 3ماه به خوبی میگذره و گل پسرتو تو بغل میگیری
دوست
18 مهر 92 10:37
سلام مامان اميرحسين چند وقت به وبلاگ سر نزدين نگران شدم هر روز كه وبلاگ امير حسين نگاه مي كنم دعا مكنم سالم دنيا بياد و زندگتون شيرينتر كنه التماس دعا
دوست
21 مهر 92 12:07
سلام مامان اميرحسين چه خبر از ني ني تو راهي تون چرا به وبلاگ سر نمي زنيد ان شا الله حال هر دوتون خوب باشه
لطیفه
7 آبان 92 23:35
مهشید عزیز مبارک باشه و بسلامتی خانمی تو نی نی سایت دیدم نوشته بودی عمل لقاح انجام دادی و بی نتیجه بوده و الان لطف خدای عزیز و مهربون شامل حالت شده خانمی در این دوران من رو از یاد نبر و از خدا بخواه مادر شدن رو شامل حال منم بکنه من 7 ساله انتظار می کشم و 4 بار عمل ناموفق داشتم من حتی تا مرحله زیفت هم رفتم و نشد . التماس دعا
عسل
14 آبان 92 15:27
امیرحسین جون منتظرتیم.
.
25 آبان 92 12:33
دوست
4 آذر 92 7:25
سلام چرا به وبلاگ سر نمي زنيد شايد مي خواهيد وقتي سر بزنيد كه عكس هاي دامادي امير حسين را توي وبلاگ بزاريد