امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
روزشمارعشق ماروزشمارعشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسینم اجابت یک دعا

یه مامان مریض(24هفته 5روز)

1392/6/23 18:59
نویسنده : مامان وبابا
491 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبی مامان

خبرداری که نا خوش احوالم

جمعه ساعت 3صبح باحال خیلی بدازخواب بیدارشدم

اینقد حالم بد بود که2ساعت بعد سراز بیمارستان دراوردم

نه قند ونه فشار و نه مشکل خونی نه عفونت

چکاپ کامل شدم و سرم و امپول زدم و توبخش زایمان حال واحوال شماروهم چک کردن

کمی هموگلوبینم پایین بود کمی هماتوکریت کمی هم اربی سی پایین بود

ولی همش کمی بود درحد یکی دوتا سدیم و پتاسیم هم کمی پایین بود

ولی هیچ کدوم نمیتونست دلیل حال بداون شب و امروز من باشه

سرگیجه وحالت تهوع و تنگی نفس و حالت خفگی وعرق شدید و لرز شدید بدون تب

اینقد عضلاتم لرزش شدید بود که تا چند ساعت بعدبه خاطر لرز همه ی بدنم درد میکرد

مخصوصا عضله فکم!!!

نمیدونم مشکل کجاست ولی ازجمعه دوسه بار دیگه این حالتا با شدت کمتر سراغم اومده

الانم سرگیجه دارم وبه شدت بی حالم

امروز هم خونه عمه ام دعوت بودم که نرفتم

مامان جونی عصراومد حالمو پرسید ورفت

حالم بده مادرجونم

توخوب باشیا

توخوب باش من همه ی حالای بدرو تحمل میکنم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی
28 شهریور 92 16:22
نگران نباش عزیزم ان شاالله که چیزی نیست منم توی حاملگیم ماهی دو سه بار اینجوری میشدم لرز داشتم و حالم خیلی بد میشد مراقب خودت باش و به چیزای خوب فکر کن