امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
روزشمارعشق ماروزشمارعشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسینم اجابت یک دعا

احوال بابایی

1392/9/27 3:11
نویسنده : مامان وبابا
519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

خیلی وقته چیزی برات  ننوشتم

نمیشدعزیزم

همش استراحت

وبه هیچ عنوان دست و دلم به نوشتن نمیرفت

خیلی نا امید بودم

حالم اصلا خوب نبود

خدا رو شکر اون روزای پراسترس تموم شد

دیگه کم مونده روی ماهتو ببینم

به موقع اش میام و همه ی نا نوشنه ها رو برات مینویسم

 

چیزی که تو این روزا خیلی منو درگیر  خودش کرده حال و احوال بابایی

 

عجیب غریب شده !!

ترکیبی از شوق و استرس و ترس وهیجان و بی قراری رو میشه تو کارا و رفتارهاش دید

دید ن چنین احوالی شیرینه

نمیدونم چرا ولی این رفتارها رو دوست دارم

مخصوصا روز دوشنبه که دکتر روز بیمارستان و تاریخ دنیا اومدن شما رو مشخص کرد

بعدازاینکه از مطب بیرون اومدیم بابایی همش میپرسید

یعنی میخواد دنیا بیاد

یعنی همه چی تموم میشه

یعنی تورو مبیرن اتاق عمل

من باید چیکارکنم

اون شبی که نیستی من چی کارکنم

کجا برم

یعنی چی میشه

...........

هیجان و استرس رو میشدتو تمام وجودش حس کرد

تواین روزا خیلی بیشتراز قبل دوستش دارم

هر روز که میگذره بیشتر وابسته اش میشم

نمیدونم چی باعثش شده ولی هر لحظه بیشتر  بیشتر دوستش دارم

کاش یه اندازه ای بود برای بیان این همه عشق

 

 

جالبش اینجاست که من خیلی ارومم

یه ارامش  خاصی رو تو خودم احساس میکنم

نه ترس از  زایمان

نه ترس اتاق عمل

نه ترس از درد

اتگار کوله باری از تجربه همراه خودم دارم

حسابی خودمو اماده کردم

هر ان میتونم میزبانت باشم کوچولوی من

من دنیارو برات اماده کردم

هر وقت دلت خواست بیا

خیلی ها چشم انتظارت ان

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمدحسین
27 آذر 92 6:11
امیدوارم که به خوبی و خوشی این جند روزه طی بشه و پسرتون سالم و صحیح به بغلتون بیاد.. مرسی بابت دعای قشنگتون انشالله
دیانا
27 آذر 92 10:21
...... جون خدا رو شکر که بالاخره انتظارت داره سر میرسه ان شالله پسر نازتو به سلامتی بغل کنی وزیر سایه شما و بابایی اش بزرگ بشه برای ما منتظرا هم دعا کن ممنون دیانای عزیز انشالله حتما روزی نیست که برای شما منتظرا دعانکنم همیشه به یادتونم
دوست
28 آذر 92 12:46
سلام مامان اميرحسين جه عجب امروز و قتي به وبلاگتون سر سزدم ديدم چند تا پست جديد گذاشتيد اخه من هر روز وبلاگتون چك مي كنم ولي چند روزي سرم خيلي شلوغ بود.سيسموني خيلي قشنگي داري مباركهراستي كت شلوار اميرحسين كجا ستانشا ا... اين اميرحسين شيطون بلا هم صحيح و سالم دنيا بياد مامان امير حسين التماس دعا وقتي براي اولين بار به اميرحسين شير ميديد براي جوانا هم دعا كنيد يه دعا مخصوص