امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
روزشمارعشق ماروزشمارعشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسینم اجابت یک دعا

امیر حسین

1392/10/1 3:56
نویسنده : مامان وبابا
399 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر عزیزم

سلام به امیرحسینم

ازاون روزی  که متوجه شدم  که باردارم طبق محاسبات خودم فهمیدم که حدودای روز اربعین دنیا میای

وقتی هم بابایی پیشنهاد اسم امیرحسین رو داد به خاطر تقارن با چنین روزی این اسم بیشتر به دلم نشست

بعدشم که مشکل انفباض و درد و تهدید به زایمان زود رس  و نذر ختم دو دوره ی ٤٠روزه ی زیارت عاشورا 

و روزای محرم همه باعث شدن که این اسم رو با جون ودل  بر ات انتخاب کنم

تواین چند روز وقتی اطرافیان فهمیده بودن ما چه اسمی برای شما انتخاب کردیم عکس العمل های متفاوتی نشون میدادن

اغلبشون میگفتن این اسم قدیمیه اسم های امروزی تر انتخاب کنید

یا میگفتن این اسم تکراریه و بچه فلانی هم اسمش امیرحسینه

مخصوصا خانواده بابایی نمیدونم چی باعث شده بود فکرکنن ما یه اسم خاص تر قراره انتخاب کنیم

شاید دلیلش این بود که من قبلنا درباره اسمهایی مثل (رادمان و رادین و سامیار و ایلیا و پرهام و کسری و...)زیاد صحبت کرده بودم واونامنتظربودن من یه اسم تو همین مایه ها انتخاب کنم (البته خوب من این اسمها رو هم دوست دارم)

ضمناهمه انتقادا و نظرات درکمال احترام بود و فقط درحد پیشنهاد بود

خلاصه مامانی من و بابایی تصمیم خودمون رو گرفتیم

ما اسمی بهتر و شایسته تراز این لایق شما پیدانکردیم

دوست دارم روزی برسه که تو به اسمت افتخار کنی

وحتما تمام تلاشمو میکنم که چنین اسمی تو زندگیت باعث افتخار ت باشه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)