امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
روزشمارعشق ماروزشمارعشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسینم اجابت یک دعا

مادرانه2

1392/10/1 3:45
نویسنده : مامان وبابا
446 بازدید
اشتراک گذاری

امیرحسینم تو این روزا همش نگران وزنت هستم

هرکس مامانی رو میبینه دنبال شکمم میگرده!!!!!!!!

هیچ کس باورش نمیشه من پا به ماهم!!

حتی منشی دکتری که تحتت نظرشم

دوشنبه وقتی بهش گفم که تو٣٨ هفته ام وبار اخری که میام مطب باورش نمیشد

این مشکله با دکتر هم دارم وقتی ٣٢هفته بودم به همین دلیل منو فرستادسونو

دکترمیگفت احتمالارحم مامانی محدودیت رشد داره و شما خیلی کوچولویی و رشد لازمو نداری و همین باعث درد و انقباض ها شده

خلاصه باکلی استرس رفتیم سونو

موقع سونو دکتر همه این نظرا رو رد کرد و گفت چنین مشکلی نیست و وزن شما 2کیلو هست ونسبت به هفته بارداری خوبه وما یه نفس راحت کشیدیم.....

اخر37 هفته هم یه سونو بیوفیزیکال رفتیم که وزن شمارو2890گفت و حدودا تو رنج نرمال بود

ولی ما همچنان با این شکم و ابعادش مشکل داریم

خانم دکتر که معتقده عمرا تو این شکم یه نی نی باوزن2800باشه و همش میگه این بچه خیلی ریزه

باقی اطراقیان هم همین نظر رو دارن

مامان بزرگ خودم که همش میپرسه بچه ات رو کجا قایم کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا مامانی مونده با یه عالمه استرس که نکنه شما خیلی کوچولو باشی

موندم حرف سونو رو باورکنم یا دکتر و اطرافیان و........

ولی پسرم تو پسر خوبی باش

من که نمیخوام تو خیلی تپل باشی ولی خیلی هم کوچولو نباش

یه نی نی معمولی و صد البته سالم

منتظرتم زندگییییییییییییییییی

 

خدایا شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی آنا
1 دی 92 5:07
وای عزیزم راجع به وزن نی نی درکت میکنم چون منم دقیقا همین مشکل را داشتم واصلا انگار حامله نبودن ازبس شکمم کوچیک بود وکسی که میدید متوجه نمیشد من باردارم.خیلی سونو رفتم وتا روز آخرهم تردید داشتم ومیخواستم زایمانم را عقب بندازم تا نی نی رشد کنه وهر روز پودر لیدی میل وهزارتا چیز برای وزن گیریش میخوردم.آخرش هم 2800 بود وقتی به دنیا اومد ولی خیلی زود وزن گرفت.چندتا دکتر وسونو رفتم وهر کدوم یه وزنی میگفتن وحتی رو تخت عمل که خوابیدم دکتر بادست رو شکمم را معاینه کرد وگفت وزنش 3ونیم شده اما بازم اشتباه کرد.نگران نباش ریز ریز نمیشه ولی شاید خیلی توپول هم نباشه.مهم اینه که سالم باشه انشااله.به وب دخمل منم بیا خوشحال میشم
elham
1 دی 92 8:23
نگران نباش منم شکم کوچیکی داشتم ولی وزن دخترم هنگام تولد3200بود.به سونو اعتماد کن!