امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
روزشمارعشق ماروزشمارعشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسینم اجابت یک دعا

دخترمن............

1392/12/19 13:11
نویسنده : مامان وبابا
821 بازدید
اشتراک گذاری

مامان من اعتقاد داره من میتونستم دختر باشم

اخه مادر من این چه حرفیه

این چه کاری با من میکنی

 

بعد میگه چرا عصبانی میشم

چرا دستامو میخورم

حالاکه اینطوریه من هردو دستمو میخورم

 

(این  بده که به خاطر نینی وبلاگ حجم عکس ها رو بایدخیلی کم کنی اینجوری کیفیت عکسا واقعا بد میشه )اقامن اعتراض د ارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای امیرحسین
25 اسفند 92 23:53
مامان وبابا
پاسخ
ماکوچیکتیم بابایی جونم
دوست
9 فروردین 93 13:36
سلام اميرحسين خيلي وقت به وبلاگ سر نزدم چقدر بزرگ شدي سال نو مبارك اولين بهارت مبارك
مامان وبابا
پاسخ
ممنون دوست جون مامان زیارت قبول