امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
روزشمارعشق ماروزشمارعشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسینم اجابت یک دعا

معوقه!!!!!!!!

1393/1/9 21:21
نویسنده : مامان وبابا
375 بازدید
اشتراک گذاری

من وقتی موهامو اینجوری شونه میکنم به شدت شبیه بابایی میشم

اصلا یه وضعی.............

سیب از وسط نصف شده

هنرنمایی جدید .......

اول خوب نیگا میکنم

ازاون نگاه ها که مامانم عاشقشه

وبعداستارت کار رو میزنم

 

بعدش اینجوری میشم

 

 

ببخشید پشتم به شماست

البته این نتیجه تلاش من برای غلت زدنه

 


هی به مامانم میگم منو نسپار به این پدرجان

ببین چه طور لباس تنم کرده اخه گناه من چیه........

 

منو این همه خوشبختی محاله

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مهناز
13 فروردین 93 19:41
هوررا چقدر شكلات به منم ميدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان وبابا
پاسخ
بیا خاله 50/50به کسی نگی ها