امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
روزشمارعشق ماروزشمارعشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسینم اجابت یک دعا

من وماهان

1393/1/30 0:36
نویسنده : مامان وبابا
355 بازدید
اشتراک گذاری

این نی نیه  پسر دوست مامانم اقا ماهانه

برای اینکه معلوم باشه من چه قدر بندانگشتی موندم

مقایسه هیکل من و ماهان رو انجام میدیم

البته نه اینکه فکرکنی ماهان نی نی درشت و تپلیه ها ...نه....اون یه نی نی نرماله

مشکل منم که قصدبزرگ شدن ندارم

ماهان تو این عکس36روزه ومن 3ماه و21 روزه ام

خودتون قضاوت کنید

ازقدکه تقریبا هم اندازه ایم وزنن هم صحبتشو نکن .....

 

 

 

پی نوشت1:(واقعا سخته از دوتا نی نی شیطون تو این سن وشرایط عکس گرفتن نزدیک25تا عکس گرفتم تو هرعکس یا تکون خوردن یا گریه کردن//

پی نوشت2:نکته جالب اینجا بود که امیرحسین از صدای گریه ماهان میترسید و هر وقت ماهان گریه میکرد دیگه نمیشد امیرحسین رو ساکت کرد//

پی نوشت3:ولی روزخیلی خوبی رو با مونای عزیزم داشتم این عکس رو برای ثبت خاطره اون رو گذاشتم//

پی نوشت4:دقت کردین پی نوشتش از خود پست طولانی تر شد//

پسندها (1)

نظرات (4)

رهرو
30 فروردین 93 9:42
خدا حفظشون کنه اگه حدسم درست باشه،به مونای عزیزهم ازطرف من تبریک بگو. تازه امیرحسین جوجو هم که وزنش بدنیست.. حالا تو عکس که اینجور به نظرمیرسه
مامان وبابا
پاسخ
دوسه روز دیگه 4ماهم تموم میشه و وزنم5700هست این وزن نسبت به وزن تولدم کمه خاله جون
خاله مهناز
30 فروردین 93 11:44
اشکال نداره فنچولی دیگه جوجه من
رهرو
31 فروردین 93 13:04
اشکال نداره...همینجوری هم نازی جوجو
سارینا
1 اردیبهشت 93 16:19
الهی قربون این پسر بند انگشتی برم من جیگر تو بند انگشتیم که باشی همیشه خوردنی هستی