امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
روزشمارعشق ماروزشمارعشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسینم اجابت یک دعا

چهارشنبه ای توام با واکسن و تولد4ماهگی

1393/2/6 17:42
نویسنده : مامان وبابا
567 بازدید
اشتراک گذاری

اول همه با هم

یه دست وجیغ و هورا......

مامانی چک کن ببین همه حاضرن ؟

همه اومدن؟

اینم کیک

هولم نکنید!!!!

الان باید چیکارکنم؟؟؟؟

اهان باید شمع ها رو فوت کنم

ای بابا هولم نکنید دیگه

الان یک دو سه........

هه هه هه

همه شمع ها رو خودم فوت کردما

نفسم گرفت...

من اعتراض دارم تو ماهای زوج 

دنیا اومدن من برای چی تولد میگیریداخه

نمیگیدمن حال ندارم

اول که واکسن میزنید بعدشم یه عالمه قطره بهم میدید

همش هم توقع دارید من خندون باشم

حالا که پسرخوبی بودم

 مامان جونم میشه از اون قسمت توت فرنگی دارش به من بدید

ممنون میشم

 پی نوشت:

من نمیدونم این نی نی وبلاگ چرا سن منو 3روز کمتر نشون میده

تاریخ کامپیوترهم درسته ها نمیدونم چه مشکلی باسن من داره

پسندها (1)

نظرات (4)

نیما
7 اردیبهشت 93 12:38
سلام امیرحسین خان به به چه کیک خوشمزه ای تولد 4ماهگیت مبارک باشه ، انشاا..تولد120سالگی. آخ گفتی واکسن، نیما هم واکسن دوماهگیشو بایدفردا بزنه که میدونم بایدحسابی جنجال بپا کنه. فعلا باهاش قهرم بخاطرگریه های الکی..به مادرجونش پناه برده ومن نفس راحت میکشم
مامان وبابا
پاسخ
ممنون مامان بزرگا كه پناه همه ني ني ها هستن من خودمم اين شكلي بودم هرچي ميخواستم نميشد بدو ميرفتم سراغ مامان بزرگم چون ميدونستم نه نميشنوم خدا همه مادر بزرگا رو حفظ كنه واكسن هم چيز مزخرفيه سيستم بچه ها روبه هم ميزنه تا ميان روبه راه بشن نوبت بعدي سرميرسه انشالله كمتراذيت بشه
سارینا
12 اردیبهشت 93 12:24
چهر ماهگی خوشگل خاله مبارک باشه عزیزم الهی قربونت برم که همه ی شمعاتو خودت فوت کردی جیگر خاله عاشق اون نگاه کردن متعجبانت هستم عسلم بوووووووووووووووووووس
مامان یاسین
13 اردیبهشت 93 20:07
سلام چهار ماهگی گل پسرتون مبارک باشه ایشالا تولد 100000000 سالگیش
خاله مهناز
17 اردیبهشت 93 20:07
این عشق منه