امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
روزشمارعشق ماروزشمارعشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسینم اجابت یک دعا

نداشتن علایم بارداری

1392/5/21 15:42
نویسنده : مامان وبابا
6,452 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی قربونت بره که اینقد نی نی خوبی هستی

مامانی از اول هم اصلا علایم نداشتم

نه تهوع ونه ویار نه ترشح نه....

همش نگرانت بودم میگفتم نکنه قلبش دیگه نمیزنه

نکنه من اصلا حامله نیستم!!!!!!!!!

پس چرا من علایم ندارم

تا اخر مامان جون از دستم کلافه شد و منوبرد دکتر و دوباره سونو

٤/٣/٩٢شنبه دوباره سونوشدم وبازم دیدمت دیگه خیالم راحت شد

قلبت مثل یه شمع تو مانیور خاموش و روشن میشد قربونت برم

از فردای اون روز کمر درد گرفتم

دردی که تا الان دارم

گاهی هم معده درد و یه کوچولو حس تهوع وفقط حسش

به شدت دوغ وماست دلم میخواست

هوس کباب برگ میکردمو عاشق کله پاچه شده بودم

وای میمردم برای گوشت و اب کله پاچه

جالبه قبلا نه گوشت دوست داشتم نه کله پاچه

به شدت خوش اشتها شده بودم وهمش گرسنه بودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماماطهورا
21 مرداد 92 16:33
سلام عزيزم خداروشكر كه انتظارت تموم شده و فرشته كوچولو اومده تو دلت بااجازه لينكت ميكنم دوست داشتي به وب من هم سر بزن