امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
روزشمارعشق ماروزشمارعشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسینم اجابت یک دعا

سونو nt

1392/5/21 16:00
نویسنده : مامان وبابا
1,244 بازدید
اشتراک گذاری

بعدازکلی گشتن دکترمو انتخاب کردم

یه روز رفتم مطب برام سونو وازمایش غربالگری نوشت

تو هفته ده سر قضیه ترشح....تا مرزسکته رفتم

باز پرولاکتین بالا کار دستم داده بود

اول رفتم پیش یه دکتر نزدیک خونمون

کلی بهم استرس داد و ترسوندتم

ولی دکترخودم یعنی دکترشهاب الدینی کلی ارومم کرد وگفته  های دکتر قبلی رو رد کرد

وگفت جای امپول شیاف سایکولوژیست نوشت

به تظرم خیلی بهتر از امپول بود دیگه عضلاتم امپولو جذب نمیکرد ودرد بدی داشت

خلاصه کلی گشتم تا جای مناسبی براای غربالگری و سونو پیدا کنم

که اخر تصمیم گرفتم برم نسل امید

92/4/8وقت گرفتم

بابابایی ساعت 12راه افتادیم

خیلی کارمون طول کشید

اول ازمایش خون بعد مشاوره بعد سونو

موقع سونو بابایی هم اومد داخل

تا شما رو دید نیشش تا بناگوش باز بود

قشنگ میشد ذوقشو تو صورتش دید

بابایی مانیتور رو میدید

ولی من نمیدیم

دکتریه خانم بود کاراشو کرد صدای قلبتو گذاشت براون

اینقدر محکم وتند تند میزد که من کیف میکردم

اولش همکاریت خوب بود بعدش پشتتو کردی و هر کاری میکردیم برنمیگشتی

سرفه کردن ونفس عمیق و به پهلو شدن

خلاصه کارخانم دکتر تموم شد وگفت همه چی خوبه

قراربود خود دکتر طهماسب پوربیاد و جنسیتو بگه

اومد وچند لحظه بعد گفت احتمالا پسره

ما فکرمیکردیم دختری

وای بابایی حالش اینقدرخوب بود مگه میشد جمعش کرد

2روزبعد بابایی  جواب ازمایشو گرفت عدد ان تی 2/4بود سن بارداری رو هم 13هفته 5روز زده بود

ضربان قلب روهم163

مامانی نگران عدد ان تی بود کلی استرس کشیدم تا روز دکتر

خداروشکر دکتر راضی بود و خیالمو راحت کرد

بعد ازمایش خون مرحله دوم رو نوشت

و سونو انومالی 

مامانی 4کیلو اضافه کرده بود فشارم هم 9رو6بود

دکتربرام ففول و پریناتال و سایکولوژیست نوشت

تاوقتی برم سونو وجوابشو بگیرم وبیارم براش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابایی
22 مرداد 92 18:19
بابایی
22 مرداد 92 18:27
امیر حسین اگه بدونی چقد منتظر پابان استرس مامانیتم ولی فک نکنم با جواب این آزمایش و اون سونو و این دکترو و اینیکی سونو استرش تموم بشه فک کنم تا بدنیا در نیایی مهد نری مدرسه نری دانشگاه قبول نشی سربازی نری و زن نگیری و بچه دار نشی این استرشاش تموم نمیشه میگی نه؟بیا خودت ببین! قربوس این استرساش برم من تو هم دوست داری؟ بعضی وقتا فک میکنم حتما کچل میشی از دست مامانی!