امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
روزشمارعشق ماروزشمارعشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسینم اجابت یک دعا

مرغ یا خروس؟مساله این است........

1393/5/22 15:31
نویسنده : مامان وبابا
724 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیشا حوصلمون سر رفته بود

گفتیم بریم سر کمدمون ببینیم چه خبره

موهای عروسکم حسابی کثیف شده بود

کفشام خاک گرفته بود

یه جای جدید هم نشستن کشف کردم جای خوبی بود

کمی بعدبا یه اسباب بازی برخورد کردم و یه سوال برام پیش اومد

مرغ یا خروس بودن؟

نظرشما چیه؟

هی نیگاش کردم

تا اخر مامانم توجیحم کرد

یه باتری در شکم این اسباب بازی گذاشت

ایشون هم چند عدد تخم مرغ تحویل ما داد

تا ما پی به مرغ بودنش ببریم

بله اقا

مرغی بود واسه خودش........

اینجا دیگه توجیح شدم......

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان نیما
22 مرداد 93 23:05
نازی خروس من....
مامان وبابا
پاسخ
خخخخخخ یادم نبود من خروسم
مامان امیرحسین
23 مرداد 93 20:36
جیگرتو برم خاله.حالا کامل توجیح شدی دیگه .
مامان وبابا
پاسخ
بله چه جورم
آزاده
27 مرداد 93 18:11
سلام خوبه حالا کوچکه وقتی بزرگ بشه باید براش توضیح بدی فرق خروس و مرغ رو اونوقت می مونی تو پاسخ دادن !!!
مامان وبابا
29 مرداد 93 17:17
میبینم کم کم داری راه می افتی و خدا به داد مامانت برسه دیگه وقت نمی کنه سرش رو برگردونه چون ممکنه اتفاقات جالبتری از تو براش بیفته.همیشه سالم باشی
مامان آرتین
11 شهریور 93 23:39
ای جونم زرنگ خان مگه میدونی مرغ تخم میذاره یا خروس?????
مامان وبابا
پاسخ
خخخخخخخخخخخخ رو دست خوردیم نه خوب مامانم گفتش اگه تخم بزاره مرغه اگه نزاره خروس تازه من میدونستم خروس تاج بزرگتری داره کلی نیگاش کردم ولی نفهمیدم تاجش تاج مرغه یا خروس