امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
روزشمارعشق ماروزشمارعشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسینم اجابت یک دعا

کلاه تنها نشونه ی بزرگ شدنم

1393/5/22 15:46
نویسنده : مامان وبابا
724 بازدید
اشتراک گذاری

امیرحسین وقتی دوماهه بود یکی از اقوام براش شال کلاه بافت

اون موقع کلاه اندازه اش بود

ولی همون روزی که رفته بود سر کمد لباساش این کلاه رو سرش گذاشت

بببببللللللللللههههههه کلاه دیگه اندازه اش نبود

واین باعث شادی مامان شد

اخه من هنوز میتونم لباسای سایز صفرمو تنم کنم گرچه کمی تنگ و کوتاه شدن برام ولی میتونم بپوشم

 

اینجا هم تی شرت مامانمو تنم کردم

اینقد خنده دار شدم..........

 

من تو 5ماه 17روزگی اولین دندون

5ماه و 28روزگی نشستنم کامل شد

6ماهگی هم چهار دست و پا وسینه خیز رفتم

6ماه و10روزگی دومین دندون

7ماه 7روزگی سومین دندونمو دراوردم چهارمی هم داره درمیاد ..........

 

اینجاهم ماهان جونم اومده خونمون

سن ماهان تواین عکسا

5ماه .3روز/وزن8700   قد71

سن امیرحسین

7ماه و17روز/وزن7     قد66

پسرخیلی خوبیه

من که خیلی دوستش دارم ولی اون همش با موهای من کار داشت

یا همش دستشو میزد به صورت من

منم همش دستشو بوس میکردم گاهی هم میخوردمش!!!!!!

دستش توپولی وخوشمزه بود

ما دوستای خوبی برای همدیگه میشیم

 

تو عکس اخر به شدت بی حالم /امان از این دندون دراوردن های پی در پی

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان دوقلوها
22 مرداد 93 17:51
سلام چطوری؟پسرگلت خوبه؟آیاماهان پسر موناست؟ماشاا.. لطفابه دوقلوهای دنیادیده هم سربزنید
مامان وبابا
پاسخ
سلام ممنون من بدون داشتن ادرس چه طور سر بزنم به کجا؟؟؟؟ لطفا ادرسی نشونه ای
مامان نیما
22 مرداد 93 23:04
سلام مرد کوچک... بزرگ شدی دیگه... آخ آخ آخ مگه من دخملم واینقد بزرگ شدم که چنین لباسایی تنم میشه...!!!! چه نی نی های خشملی امیر حسین خان تو هم زرنگ باش وموهاشو بکش هرچند که مو نداره پس گازش بگیرنازی شاد وسالم بمونیدو واسه ماماناتون پسرای خوبی و واسه همدیگه دوستای خوبی..
مامان وبابا
پاسخ
بابام از تنبلی لباس پوشوندن بهم لباس مامانمو تنم کرد اخه راحت رفت تنم ماهان که مو نداشت منم که لثه هام درد میکرد نمیتونستم گاز بگیرم ولی بین خودمون باشه چند باری به این موضوع فکر کردم که دست توپول ونازشو گاز بگیرم یه کوچولو هم تلاش کردم ولی دلم نیومد هرچی باشه اون از من کوچیک تره
دخترعمه ي داداش متين و پارسا كوچولو
22 مرداد 93 23:04
وووييييييييي!!!!چه خوشملايي!!!!!!!!!!!!ماشالله!!!!!بزنم به تخته!!!چش نخوريد بلاها!!!!
مامان وبابا
پاسخ
مرسی از این همه لطف
یا اباصالح ادرکنی
23 مرداد 93 17:48
السلام علیک یا اباصالح المهدی سلام بزرگوار؛ خدا قوتــــــــ طرح فـراخـوان دعـای همــگانـی برای ظهور مــولا صـاحـبــــ الـزمــان ارواحـنا فـداه داریم... برای شرکت در این طرح لطفا با ذکر "یا مهدی" حضور خود را اعلام نمایید. قــرائـت دسته جمعی دعـای فــرج(الهی عظم البلاء و برح الخفاء ...) زمــان قــرائـتــــــــــ : جمـعـه 31 مــرداد شـبــــــ شـهـادتــــــــ امـام جـعـفـر صـادق علـیه السـلام ســـــاعــتــــــــ 23 ( 11 شــبــــــــ ) التماس دعای فرج -یا مهدی ادرکـــنی
مامان امیرحسین
23 مرداد 93 20:32
الهی.هزار ماشالله مامانی بزرگ میشه دیگه پس چی فکر کردی گل پسری برا خودش مردی شده. چه لباس خوشگلی فکر کنم یه ذره برات بزرگه خاله،توش گم شدی نه چه دوستای خوبی مثل دو تا فرشته ناز کنار هم خوابیدند .عزیزم ایشالله دندونهات هم بسلامتی و بی دردسر در بیاند.مبارکت باشه گلم
مامان وبابا
پاسخ
ا رشدکردن اصلا قابل رویت نیست میلی متری اتفاق میوفته مگه اینجوری متوجه بزرگ شدنم بشن ممنون از این همه لطف مرسی که به ما سر میزنید
آزاده
27 مرداد 93 18:08
سلام عزیزم نازی ماشاءالله چه کلاه خوشگلی دوستش هم ماشاءالله توپول موپوله حسابی آدم دلش می خواد یه لقمش کنه امیدوارم دوستهای خوبی بشن در آینده مراقب پسر گلت باش نازنین
مامان بابا
29 مرداد 93 0:57
سلام .خدایش باباها زورشون میاد لباس تنتون کنند.شوخی بود.ماشالله بزرگ شده ها قربون خنده هاش.خدا براتون نگهش داره
مامان عرشیا
1 شهریور 93 18:20
سلام ...من تاحالاهرامیرحسینی روکه دیدم شیطون بودن وقتی این امیرحسین رواول دیدم گفتم پس بابقیه فرق داره...الانادیگه نظرم عوض شده ومیبینم که نه بابا ازبقیه ی امیرحسین هادست کمی هم نداره...چقدراین پسرماقیافه ی مهربون وشیطونی روداره...توهم بذارواس خودش خوش باشه وهرجایی میخوادبره ...خداحفظش کنه وامیدوارم همیشه خونه ی شماپرازشیطنت های این پسرگلت باشه ولحظه ای خونتون سکوت نباشه.خیلی نازی فندق....
آرمان پاکخواه
6 شهریور 93 2:09
سلام وب خوبی دارید مطالبتونم عالیه خدابراتون نگهش داره و سلامت و خوشبخت باشه اگه دوس داشتید به وب منم بیاید شاید بعضی نوشته هام بدردتون خورد ارادت