امیرحسینامیرحسین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
روزشمارعشق ماروزشمارعشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

امیرحسینم اجابت یک دعا

سونو انومالی

1392/5/21 16:39
نویسنده : مامان وبابا
1,433 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه 24/4/92 رفتیم ازمایشگاه پارس

ازمایش خون دادیم

بعدش یه هفته بعد جوابوگرفتیم وبه دکترنشون دادم دکترگفت خوبه

البته بین مریض فقط جوابو نشونش دادم گفت پس چرا تفسیرشو نداده

من زنگ زدم ازمایشگاه گفتن نه کامل دادیم بهتون

چند روز بعد حضوری رفتم ومعلوم شد نیمه مربوط به تفسیرشو ندادن

گذشت تا روز سونو 92/5/14رفتیم برای انومال مرکز نسل امید

طبق سونو ان تی من 19هفته بودم

و طبق ال ام پی 18هفته و 2روزم بود

که همه جا همون 19هفته ان تی رو قبول دارن

خدا میدونه چه قدر روز شماری کردم وچه قدر برای این روز استرس و ذوق داشتم

ساعت5نوبت داشتیم ایندفعه بابایی رو راه ندادن داخل

ساعت6:30نوبتم شد

خود دکترطهماسب پور کل سونو رو انجام داد

یه مانیتو ر روبه روم بود ومن میدیدمش

اولش میگفتم نکنه قلبش نزنه!!!!!!!!

ولی همه چیز خوب بود

پاهاش و دستاشو سرشو صورتشو قفسه سینه وانگشتاشو ستون مهره هاشو و....

اینا چیزایی بود که من تشخیصشون دادم

قربونت برم وروجکم هی وول میخوردی

طول سرویکس که دفعه قبل 31میلی بود و کمی کم بود هم بیشترشده بود و35میلی بود

همه چی خوب  واخرش معلوم شدکه بعله شما100%پسر هستی

عزیزدلم قربون شاهزاده ا م برم من

 اینقد خوب بودم که رو ابرا برای خودم سیر میکردم

اومدم بیرون و به بابایی هم اخبر دادم اونم خیلی خوشحال بود

خدایا شکرت

خدای عزیزم بابت همه چی سپاس گزارم

منو و نی نی و بابایی رو سلامت در کنارهم نگه دار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)